Jag hade först tänkte slänga dessa bilder. Jag är oerhört självkritisk, och när man börjar granska en bild så kan man lätt bli galen för att man hittar tusen "fel". 
 
Tack och lov så var jag på Monika Sanders-kurs i helgen och fick en uppfräschning. Det vill säga, en uppfräschning i sättet jag ser på mig själv. En gör så gott en kan utefter de förutsättningar en har och en funktionell sits är alltid viktigare än en snygg sits.
 
 
Jag trodde att det var helt enkelt jag som var otränad, fet och ful och fel... Men det är nog så att utefter de förutsättningar jag har fysiskt, och hur Talle är byggd och i vilken kondition han är, så är hur jag sitter på dessa bilder och hur han rör sig något att vara nöjd över. Det fungerar för mig (jag får inte ont och kan följa med i Talles rörelser) och det fungerar för Talle (han får inte ont, kan röra sig ok i alla gångarter, trots hans kroppsliga besvär, och mår bättre efter ridturen än före).
 
Så det är dags att sluta hacka på mig själv. Vi hade roligt! Det kändes bra för oss båda. Då är bilderna av det något att vara stolt över.
 
(kanske möjligtvis att kamerahållaren kan få skämmas lite över bristen på fokus... nej jag skojar! Givetvis är jag tacksam! Hah. Det är hårt jobb att ändra sin attityd till världen och en själv...)
 
 
 
 
 

2 kommentarer

norrbotten emma

16 Aug 2017 10:33

fina foton...
kram på dig
ha en fin onsdag

Lovisa Ivarsson

16 Aug 2017 11:01

Jag tycker det ser mycket bra ut.

Kommentera

Publiceras ej