Jag har inte skrivit inlägg på ett tag då det varit fullt upp med livet i allmänhet - ni vet nog alla hur det är ;).
 
Men igår så blev jag länkad via Hippson i gästbloggen av Michaela Paldin gällande PSSM. Läs gärna hennes fina inlägg här.
 
Såå, jag tänkte att det var ett bra läge att logga in och kolla kommentarer och så vidare, och blev glatt överraskad att jag faktiskt haft en stadig ström besökare trots att jag inte bloggat regelbundet. Så jag vill passa på att välkomna alla trogna läsare och alla nya som börjar klicka runt - det är jättekul att veta att någon faktiskt läser mina ganska långa och nördiga inlägg :D.
 
Det jag har pysslat med i sommar är dels att påbörja utbilda mig i hovvetenskap (Applied Equine Podiatry) och dels att hålla på med projekt "säkrare bete". Jag har även hunnit klämma in en kurs för Jean Luc Cornille, så det finns mycket att skriva om nu!
 
Men jag börjar med att bara säga välkomna, välkomna till en aktivare bloggperiod och förhoppningsvis en rolig resa tillsammans!
 
Mitt barn rider som en boss. Bättre sits än mig.
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej