Och det kan du också vara :)! Bilden är en länk till Neas inlägg. Dag 1 skippade jag eftersom jag skrev ett liknande inlägg så nyligt, men bakom lucka nummer 2 döljer sig temat:
 
"En bild på din häst från förra julen"
 
Jag har ingen bild på Balk just från december eller julen eftersom jag var väääldigt gravid och vi firade julen söderut. Såhär gravid:
 
 
Så istället bjuder jag på en bild när Balk blir riden av dåvarande medryttaren 5 november (ingen snö! men mycket rund...)
 
 
Och en bild på Balk från 15 januari, när snön hade kommit!
 
 
 
 

4 kommentarer

Maja

02 Dec 2015 20:19

Rolig läsning!

Neapocalypse - en alternativ hästblogg

02 Dec 2015 21:16

sv; Visst är det läskigt sant?! Haha :D

Så kuuul att du är med i julkalendern :'D

Karoline

05 Dec 2015 01:28

Han är verkligen jättefin!
Kul att läsa :)

Julia Hörnfeldt

06 Dec 2015 16:35

Fina bilder! :)

Kommentera

Publiceras ej